23. srpna 2007

A je to tu!

Ano, vážení a milí, dnes nastal velký den. Den, který jsem se zatajeným dechem tak dlouho očekával. S úderem třetí hodiny nastane okamžik (no, vzhledem ke způsobu organizace českého zdravotnictví možná o nějakou tu půlhodinku později), kdy se dozvím, jestli se již konečně splní můj velký, ano, nebojím se říci - přímo životní sen! Jistě se ptáte, co si ten štramák může vůbec ještě přát?! Má prachy, krásu, inteligenci a vzdělaní, lásku mladých prostitutek, neblejskaného Mustanga v garáži, věrné patolízaly - inu, však mě sami dobře znáte. Je jen jedna věc, kterou jsem nikdy nepoznal a po které stále toužím. Vždy jsem chtěl vypadat jako intelektuál. A dnes je ten den! Den, kdy se dozvím, zda jsou mé oči zkaženy natolik, že již potřebuji nasadit brýle. Držte mi palce!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Mia napětím nedýchá...